Årsmöte 2024

Välkomna på föreningens årsmöte torsdagen den 11 april 2024 kl 18.30 i RiverCity Gallery´s lokaler på Monsungatan 57. (Granne med Bockkranen på Eriksberg)

Vi börjar med det formella årsmötet och därefter bjuds på mingel och tilltugg.

Under kvällen är vi som deltar i årsmötet med och väljer ut några verk som kommer vara med i årets konstlotteri i december.

Vi har även möjlighet att se den pågående Jubileumsutställning – galleriet fyller 10 år!  Till den här utställningen har galleriet bjudit in många av de konstnärer som varit med på denna fantastiska resa och bidragit med sin konst till fina utställningar.

Parkeringsmöjligheter finns i anslutning till lokalen om man kommer med bil. I annat fall går det att åka buss 16 till hållplats Bockkranen, eller Älvsnabben till Eriksberg och promenera därifrån.

Anmäl dig till årsmötet senast den 4 april på: info@alvstadenskonstforening.org

Motioner till årsmötet skickas senast 28 mars till: info@alvstadenskonstforening.org

Länk till årsmöteshandlingar kommer att delges medlemmar senast 7 dagar före mötet.

Varmt välkommen!

Styrelsen